Details

Title: Проект внедрения CRM-системы в финансовой компании: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 27.03.05 «Инноватика» ; образовательная программа 27.03.05_01 «Управление инновациями (по отраслям и сферам экономики)»
Creators: Опря Михаил Алексеевич
Scientific adviser: Голубев Сергей Аркадьевич
Other creators: Итс Алёна Евгеньевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт компьютерных наук и технологий
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: CRM-система; автоматизация; проект внедрения; логико-структурный подход; CRM system; automation; implementation project; logical-structural approach
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 27.03.05
Speciality group (FGOS): 270000 - Управление в технических системах
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-2195
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\14844

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной выпускной работе бакалавра разработан проект автоматизации бизнес-процессов финансовой компании за счет внедрения СRM-системы с целью увеличения прибыли и скорости обслуживания клиентов. Проведен анализ деятельности предприятия с последующим выявлением проблем. Изучен рынок существующих СRM-систем и выбрана система, удовлетворяющая требованиям предприятия и его руководства. Проведен финансовый анализ проекта и рисков, анализ заинтересованных сторон, а также разработан график реализации проекта при помощи GanttPrоjeсt.

In this bachelor's final work, a project was developed to automate the business processes of a financial company by implementing a CRM system in order to increase profits and speed of customer service. The analysis of the company's activities with the subsequent identification of problems is carried out. The market of existing CRM systems was explored and a system was selected that meets the requirements of the enterprise and its management, a financial analysis of the project and risks, an analysis of stakeholders, and a project implementation schedule was developed using GanttProject.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 43
Last 30 days: 2
Detailed usage statistics