Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объект исследования – фирменный стиль фестиваля музыки и поэзии «В Выборг». Предмет исследования – проектирование основных элементов фирменного стиля фестиваля и разработка носителей. Цель работы – создать комплексное и современное графическое оформление музыкально-поэтического фестиваля. Задачи, которые решались в ходе исследования: 1. Изучены исходные данные и проанализирован существующий фирменный стиль. 2. Проведен поиск и обзор аналогов. 3. Найдено новое наименование и графическое решение логотипа. 4. Разработан дизайн-проект основных элементов фирменного стиля. 5. Разработан дизайн-проект графического решения носителей фирменного стиля. В ходе работы были определены основные идеи и особенности фестиваля, целевая аудитория, а также недостатки существующего графического оформления: перегруженный логотип, малое количество носителей, перегруженность существующих носителей. В практической части была предпринята попытка устранить данные недостатки. Были разработано новое графическое оформление фестиваля, включающее основные элементы фирменного стиля и дизайн носителей: сувенирной и полиграфический продукции, рекламно-информационных носителей и веб-сайта. Для разработки дизайна использовались программы: Adobe Photoshop CC 2019, Adobe Illustrator CC 2020, Figma.
Research’s object – corporate identity of the music and poetry festival «V Vyborg». Research’s subject – design of the main elements of the corporate identity of the festival and the design of media. Thesis goal – to create a comprehensive and modern graphic design for a music and poetry festival. The research set the following goals: 1. Studied the initial data and analyzed the existing corporate identity. 2. A search and review of analogs was carried out. 3. Found a new name and a graphic concept for the logo. 4. The design project of the main elements of the corporate identity has been developed. 5. A design project for the graphic design of corporate identity media has been developed. In the course of the work, the main ideas and features of the festival, the target audience, and the shortcomings of the existing graphic design were identified: an overloaded logo, a small number of media, overload of existing media. In the practical part, an attempt was made to eliminate these shortcomings. A new graphic design for the festival was developed, including the main elements of the corporate identity and design of media: souvenir and printing products, advertising media and a website. For the development of the design, the following programs were used: Adobe Photoshop CC 2019, Adobe Illustrator CC 2020, Figma.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 27
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |