Details
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема продвижения продукции предприятия среднего бизнеса в сегменте B2C. В работе исследуется сущность продвижения продукции, её виды и задачи в рамках компаний среднего бизнеса для разработки рекомендаций в планировании эффективной рекламной кампании для сети пекарен «Люди Любят».
In this final qualifying work, the problem of promoting the products of a medium-sized enterprise in the B2C segment is considered. The paper examines the essence of product promotion, its types and tasks within the framework of medium-sized companies to develop recommendations in planning an effective advertising campaign for the bakeries " Ludi Lubyat".
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 32
Last 30 days: 0