Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема сложности осуществления механизма продвижения лекарственных препаратов на российском рынке. В работе исследуются влияние специальных мероприятий на положение коммерческих компаний на рынке и их положительному влиянию на эффективность работы организации. В рамках работы были изучены опыт существующих фармацевтических компаний с прочной репутацией на рынке, система их КСО, а также набор и реализация специальных мероприятий. В качестве объекта исследования было выбрано деятельность компании ГЕРОФАРМ, а именно деятельность, демонстрирующая степень эффективности социальных мероприятий, и системы корпоративной социальной ответственности. Предметом исследования являются специальные мероприятия и социальные проекты компании ГЕРОФАРМ, а также их влияние на эффективность работы компании. Был проанализирован список реализованных компанией ГЕРОФАРМ социальных мероприятий и была произведена оценка их эффективности. На основании анализа и оценки были выявлены возможные пути развития компании в области реализации совместных проектов. Практическая часть работы включает в себя разработку и реализацию социального проекта совместно с компанией и обоснование работы его механизма. В результате были разработаны рекомендации для дальнейшей реализации КСО компании.
In this final qualifying work, the problem of the complexity of the implementation of the mechanism for promoting drugs on the Russian market is considered. The paper examines the impact of special events on the position of commercial companies in the market and their positive impact on the efficiency of the organization. As part of the work, the experience of existing pharmaceutical companies with a solid reputation in the market, their CSR system, as well as the selection and implementation of special events were studied. The object of the study was the activities of the GEROPHARM company, namely the activities demonstrating the degree of effectiveness of social events and the system of corporate social responsibility. The subject of the research is the special events and social projects of GEROPHARM, as well as their impact on the efficiency of the company. The list of social events implemented by GEROPHARM was analyzed and their effectiveness was assessed. Based on the analysis and assessment, possible ways of the company's development in the field of implementing joint projects were identified. The practical part of the work includes the development and implementation of a social project together with the company and justification of the work of its mezzanism. As a result, recommendations were developed for the further implementation of the company's CSR.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 21
Last 30 days: 5 Detailed usage statistics |