Details

Title: Разработка фирменной айдентики для музея: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 54.03.01 «Дизайн» ; образовательная программа 54.03.01_02 «Графический дизайн»
Creators: Смелкова Ирина Алексеевна
Scientific adviser: Диодорова Татьяна Игоревна
Other creators: Князева Елена Валерьевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Инженерно-строительный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: дизайн; фирменный стиль; геология; музей; рекламный плакат; сувенирная продукция; корпоративные подарки; веб-сайт; design; firm style; geology; museum; advertising poster; souvenirs; corporate gifts; website
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 54.03.01
Speciality group (FGOS): 540000 - Изобразительное и прикладные виды искусств
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-3931
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\14543

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Цель работы – разработка элементов фирменного стиля и дизайна сайта для музея Горного университета. В результате работы был создан логотип, элементы фирменного стиля, рекламно-информационные плакаты, сувенирная и корпоративная продукция, редизайн сайта и оформление социальных сетей. В ходе работы над проектом разобраны и проработаны аспекты создания фирменного стиля, проанализирована актуальность и значимость вы-бранной тематики, изучена предметная область, разработана концепция и найдено стилистическое решение. Комплексный подход к разработке визуальной системы призван популяризировать как сам научно-исследовательский Горный музей, так и науку, в частности.

The purpose of the work is to develop a corporate identity and website design elements for the Museum of the Mining University. As a result of the work, a logo, elements of corporate identity, advertising and information posters, souvenir and corporate products, website redesign, and design of social networks were created. In the course of work on the project, aspects of creating a corporate identity were sorted out and worked out, the relevance and significance of the selected topic were analyzed, the subject area was studied, a concept was developed and a stylistic solution was found. An integrated approach to the development of a visual system is intended to popularize both the Research Mining Museum itself and science.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 15
Last 30 days: 6
Detailed usage statistics