Details

Title: Изометрический сурвайвал-шутер на базе Unity3d: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 09.03.04 «Программная инженерия» ; образовательная программа 09.03.04_03 «Разработка программного обеспечения»
Creators: Мигаенко Егор Вячеславович
Scientific adviser: Петров Александр Владимирович
Other creators: Локшина Екатерина Геннадиевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт компьютерных наук и технологий
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: unyty3D; C#; видеоигры; разработка игр; unity3D; videogames; game development
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 09.03.04
Speciality group (FGOS): 090000 - Информатика и вычислительная техника
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-3989
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\13443

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа посвящена разработке игрового приложения элементами сурвайвал-шутера. Задачи, которые решались в ходе работы: 1) Подготовка и настройка окружения и среды разработки; 2) Реализация скриптов управления персонажем; 3) Реализация системы жизненных показателей; 4) Реализация инвентаря, поднятия и использования предметов; 5) Реализация стрельбы и получения урона; 6) Добавление модели игрового персонажа; 7) Добавление анимаций; 8) Добавление моделей оружия; 9) Создание турели, реализация отслеживания и стрельбы в игрока. Работа проведена на базе игрового движка Unity3d. В результате было создано игровое приложение с элементами сурвайвал-шутера.

The given work is devoted to development of videogame application with elements of survival-shooter. The development set the following goals: 1) Preparation and setup of environment; 2) Implementation of player control scripts; 3) Implementation of vital signs; 4) Implementation of inventory, equipment and consuming items; 5) Implementation of shooting and damage systems; 6) Integration of player model; 7) Integration of animations for player model; 8) Integration weapon models; 9) Creation of a turret, implementation of tracking and shooting systems in player. The work was fulfilled on Unity3d game engine. The work was resulted with videogame application with elements of survival-shooter.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 27
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics