Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе представлен анализ теоретических основ применения онлайн ресурсов в образовании, выделены основные психологические характеристики учеников, актуальные для обучения иностранным языкам. Были разработаны упражнения на базе онлайн ресурсов с учетом принципов индивидуально-ориентированного и итерационного обучения. Проведен эксперимент по применению этих упражнений в 10 классах ГБОУ СОШ No135 с углубленным изучением английского языка Выборгского района города Санкт-Петербурга, после анализа эксперимента сформулированы соответствующие выводы.
This work presents the analysis of the theoretical foundations of the use of online resources in education. The main psychological characteristics of students that are relevant for teaching foreign languages are highlighted. Some exercises were developed on the basis of online resources, taking into account the principles of individual-oriented and iterative learning. An experiment was conducted on the use of these exercises in the Secondary School No. 135 with an in-depth study of the English language in the Vyborg district of St. Petersburg. After analyzing the experiment, the corresponding conclusions were formulated.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Table of Contents
- 2.2. Описание и анализ результатов констатирующего эксперимента
- Приложение 1
- Приложение 2
- Приложение 3
Usage statistics
Access count: 5
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |