Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе определено понятие психологического барьера. Представлена классификация видов психологических барьеров, появляющихся в процессе изучения иностранного языка у студентов неязыковых специальностей. Рассмотрены основные причины возникновения психологических барьеров в ходе изучения иностранных языков у данного контингента обучаемых. Обоснована необходимость пытаться преодолеть психологические барьеры. Изучена ролевая игра как способ преодоления психологических барьеров у студентов неязыковых специальностей в процессе изучения иностранного языка.
In this work definitions of such concept as a psychological barrier are given. Types of psychological barriers which non-linguistic students may have in the process of a foreign language studying and the main reasons of them are considered. The idea that it is important to deal with such barriers is justified. The role of a role-playing game as a way to overcome psychological barriers in non-linguistic students is analyzed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 2
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |