Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы – анализ существующей в компании системы брендинга и ее дальнейшее последующее усовершенствование с помощью разработанных мероприятий. Работа выполнена на материалах АО «Автоассистанс». Предмет ВКР – существующая в данный момент в компании система брендинга Методы: прогнозирование, сбор и обработка данных, методы оценки эффективности мероприятий. Основные результаты работы: – рассмотрены действующая система брендинга, выявлены проблемы; – проведен анализ технико–экономических показателей предприятия; – разработаны мероприятия по совершенствованию системы брендинга в компании; – оценена привлекательность внедряемых мероприятий. Область применения результатов ВКР – АО «Автоассистанс». Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.
The aim of the graduate qualification work is to analyze the branding system existing in the company and its further subsequent improvement with the help of the developed measures. The work has been carried out on the materials of JSC «Autoassistance». Research methods used – the branding system currently in place in the company Methods: forecasting, data collection and processing, methods for assessing the effectiveness of activities. The main results of the graduate qualification work: – reviewed the current branding system, identified problems; – the analysis of the technical and economic indicators of the enterprise was carried out; – measures have been developed to improve the branding system in the company; – the attractiveness of the implemented measures was assessed. The areas of the graduate qualification work results application – «Autoassistance» JSC. Conclusions of graduate qualification work. The tasks of the WRC have been solved, the goal has been achieved, the scope of the results has been determined.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Table of Contents
- ВВЕДЕНИЕ
- 1. ФОРМУЛИРОВКА ПРОБЛЕМЫ
- 1.1. Описание АО «Автоассистанс»
- 1.2. Технико–экономические показатели АО «Автоассистанс»
- 1.3. Текущая ситуация в отрасли
- 1.4. Текущая ситуация в АО «Автоассистанс» в области брендинга
- 1.5. Постановка задачи
- 2. ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ СОСТАВЛЯЮЩИЕ БРЕНДИНГА КАК НАУКИ
- 2.1. Понятие брендинга, виды, способы разработки
- 2.2. Элементы брендинга
- 2.3. Методы совершенствования системы брендинга на предприятии
- 3. РАЗРАБОТКА МЕРОПРИЯТИЙ ПО БРЕНДИНГУ
- 3.1. Сбор данных
- 3.2. Ход разработки
- 3.3. Предложенные мероприятия
- 4. РАСЧЕТ ЭФФЕКТИВНОСТИ ПРЕДЛОЖЕННЫХ МЕРОПРИЯТИЯ
- ЗАКЛЮЧЕНИЕ
- СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ
- ПРИЛОЖЕНИЕ А
- ПРИЛОЖЕНИЕ Б
- ПРИЛОЖЕНИЕ В
- ПРИЛОЖЕНИЕ Г
- ПРИЛОЖЕНИЕ Д
Usage statistics
Access count: 11
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |