Details

Title Разработка мероприятий в рамках реализации стратегии диверсификации товарной продукции компании: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_01 «Бизнес-администрирование»
Creators Милавин Максим Олегович
Scientific adviser Тесля Анна Борисовна
Other creators Алексеева Наталья Сергеевна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2021
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects разработка мероприятий; стратегии диверсификации; товарная продукция; анализ внешней среды; анализ внутренней среды; разработка собственной торговой марки; development of activities; diversification strategy; commodity products; analysis of the external environment; analysis of the internal environment; development of own trademark
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
Links Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-547
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key ru\spstu\vkr\11590
Record create date 5/31/2021

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Изучены теоретические основы разработки стратегии диверсификации товарной продукции, выявлена сущность понятия товарной продукции, изучены сущность и виды стратегий диверсификации, выявлены области применения стратегии диверсификации, дана краткая характеристика ООО «Гольфстрим», проведен анализ внешней среды предприятия, проведен анализ внутренней среды предприятия, разработаны мероприятия в рамках реализации стратегии диверсификации товарной продукции ООО «Гольфстрим», разработан план мероприятий в рамках реализации стратегии диверсификации товарной продукции, проведен расчет экономического эффекта от предложных мероприятий.

The theoretical foundations of the development of a diversification strategy for commercial products are studied, the essence of the concept of commodity products is revealed, the essence and types of diversification strategies are studied, the areas of application of the diversification strategy are identified, a brief description of Gulfstream LLC is given, an analysis of the external environment is carried out of the enterprise, the analysis of the internal environment of the enterprise was carried out, measures were developed within the framework of the implementation of the strategy for diversification of commercial products of LLC "Golfstream", an action plan was developed within the framework of the implementation of the strategy for diversification of commercial products, the calculation of the economic effect of proposed activities was carried out.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 38 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics