Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью исследования является разработка комплексной логико-графической маркетинговой модели продвижения цифровой информационной технологии виртуальной и дополненной реальности на внутреннем и мировом рынке. Отражены этапы жизненного цикла цифровой информационной технологии. Предложена методика разработки маркетинговой стратегии для цифровой информационной технологии виртуальной и дополненной реальности. Разработаны основные мероприятия для вывода цифровой информационной технологии виртуальной и дополненной реальности на рынок.
The purpose of the study is to develop an integrated logical-graphic marketing model for the promotion of digital technologies and augmented reality in the domestic and world markets. The stages of the life cycle of digital information technology of the proposed and augmented reality are reflected. A methodology for developing a marketing strategy for digital information technology of the proposed reality and augmented reality is proposed. The main possibilities of the output of digital information technology and augmented reality on a market.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 15
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |