Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматриваются теоретические и практические аспекты коммуникационного продвижения торговой организации в социальной сети Instagram. Объект исследования - ООО "Адидас”. Предмет исследования - коммуникационное продвижение ООО "Адидас" в социальной сети Instagram. В первой части работы представляется описание, систематизация и анализ теоретического материала о коммуникационном продвижении в социальных сетях в целом и в Instagram в частности. Даны определения ключевых понятий, определены основные методики и специфика продвижения. Во второй главе данной работы представлены стратегические исследования, необходимые для определения вектора планируемой рекламной кампании. По результатам ситуационного анализа, сравнительного анализа конкурентов и SWOT-анализа нами были сделаны выводы о необходимости внесения ряда изменений в текущую коммуникационную стратегию бренда в сети Instagram. По результатам исследовательского этапа нами была разработана рекламная компания для продвижения бренда в сети Instagram. Предложенные нами тактические мероприятия учитывают сильные стороны бренда и долгосрочной перспективе направлены на нивелирование слабых сторон. Фундаментом для предложенной рекламной кампании стали выводы, сделанные по результатам анализа теоретической базы в первой главе данной работы. Разработанная кампания может быть реализована на практике для повышения эффективности продвижения бренда в социальной сети Instagram.
This final qualifying work examines the theoretical and practical aspects of the communication promotion of a trade organization on the Instagram social network. The object of research - LLC "Adidas"The subject of the research is the communication promotion of Adidas LLC in the Instagram social network. The first part of the work presents a description, systematization and analysis of theoretical material on communication promotion in social networks in general and on Instagram in particular. The definitions of key concepts are given, the main methods and specificity of promotion are determined. The second chapter of this work presents the strategic research required to determine the vector of the planned advertising campaign. Based on the results of the situational analysis, comparative analysis of competitors and SWOT analysis, we concluded that a number of changes are necessary to the current communication strategy of the brand on the Instagram network. Based on the results of the research, we developed an advertising campaign to promote the brand on the Instagram network. The tactical measures proposed by us take into account the strengths of the brand and in the long term are aimed at leveling the weaknesses. The basis for the proposed advertising campaign was the conclusions drawn from the analysis of the theoretical base in the first chapter of this work. The developed campaign can be implemented in practice to increase the effectiveness of brand promotion on the Instagram social network.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 7
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |