Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью ВКР является изучение особенностей и специфики коммуникационной стратегии формирования имиджа, реализуемых на примере крупно транспортной компании. Работа проведена на основе анализа ПАО «Аэрофлот –российские авиалинии», все данные, необходимые для исследования, получены из открытых источников. Исследованы коммуникационные стратегии формирования имиджа компании. Предложены рекомендации по совершенствованию коммуникационной деятельности компании по формированию имиджа.
The purpose of this work is to study the features and specifics of the communication strategy of image formation, implemented on the example of a large transport company. The work was carried out on the basis of the analysis of «Aeroflot – Russian Airlines», all data necessary for the study were obtained from open sources. The communication strategies for the formation of the company's image have been investigated. Recommendations for improving the communication activities of the company for the formation of the image are offered.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 29
Last 30 days: 6 Detailed usage statistics |