Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе подробно разбирается PR- продвижение в пищевой промышленности. В ходе работы были реализованы несколько видов анализа рынка, такие как SWOT-анализ, PEST анализ, конкурентный анализ, а также были выявлены сильные и слабые стороны компании. На основании проведенного исследования были изложены выводы и рекомендации. В качестве объекта исследования было выбрано предприятие пищевой промышленности АО «Тульский Молочный комбинат». Предметом исследования является PR-деятельность в процессе продвижения предприятий пищевой промышленности. В качестве вида продвижения выбрана дегустация. Исходя из рекомендаций, была составлена стратегия по продвижению, с использованием разных инструментов рекламы на 2 месяца. Стратегия была реализована. В результате были разработаны рекомендации по планированию и реализации дальнейшей коммуникационной деятельности, основанные на опыте компании.
This final qualifying work reflects the essence of PR-promotion in food industry. In the course of the work, various types of market analysis were carried out, such as SWOT-analysis, PEST-analysis, competitive analysis, and also the strengths and weak-nesses of the company were identified. Based on the study, conclusions and recommendations were presented. The food industry enterprise «Milk Factory of Tula» corporation was chosen as the object of the study. The subject of the research is PR-activity in the process of promoting food industry enterprises. Tasting was chosen as a type of promotion. Based on the recommendations, a promotion strategy was drawn up, using different advertising tools for 2 months. The strategy has been implemented. As a result, recommendations were developed for planning and implementing further communication activities based on the company's experience.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 6
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |