Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе исследованы теоритические основы разработки рекламных мероприятий для агентства, предоставляющего event-услуги, определены виды специальных событий, а также их роль в формировании и улучшении имиджа компании. Дана общая характеристика деятельности агенства EventClub, рассмотрено направление деятельности и проведен анализ рекламной активности его конкурентов. Также ,были выделены основные цели и виды продвижения компании, исходя из чего выбран наиболее эффективный комплекс инструментов продвижения агенства в сети интернет. На основе проведенных исследований и анализа были выделены наиболее эффективные специальные мероприятия для продвижения агентства EventClub.
In this work, the theoretical foundations of the development of advertising events for an agency providing event-services are investigated, the types of special events, as well as their role in the formation and improvement of the company's image, are determined. A general characteristic of the activity of the EventClub agency is given, the direction of activity is considered and the analysis of the advertising activity of its competitors is carried out. Also, the main goals and types of company promotion were highlighted, on the basis of which the most effective set of tools for promoting the agency on the Internet was selected. Based on the research and analysis carried out, the most effective special events for the promotion of the EventClub agency were identified.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 14
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |