Details

Title: Роль целеполагания в самостоятельной работе студентов бакалавров-лингвистов 1 курса (на примере СПБПУ): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 45.03.02 «Лингвистика» ; образовательная программа 45.03.02_01 «Теория и методика преподавания иностранных языков и культур»
Creators: Карпова Ольга Александровна
Scientific adviser: Печинская Лариса Игоревна
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2021
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: целеполагание; информационно-коммуникационные технологии; мобильное обучение; самостоятельная работа; информатизация образования; goal-setting; information and communication technology; m-learning; independent work; informatization of education
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 45.03.02
Speciality group (FGOS): 450000 - Языкознание и литературоведение
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2021/vr/vr21-659
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\12717

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе рассмотрена проблема развития способности к целеполаганию с помощью самостоятельной работы. Даны общие понятия и классификации целеполагания. Проведен анализ динамики развития способности к целеполаганию с помощью информационно-коммуникационных технологий. Изучена эффективность внедрения мобильного обучения и ее последствия.

In the given work the problem of developing the ability of goal-setting with a help of independent work is stated. The general concepts and classifications of goal-settings are given. The analysis of the dynamics of developing the ability of goal-setting with a help of information and communication technologies is lead. The effectiveness of the introduction of mobile learning and its consequences are investigated.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 2
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics