Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена решению проблемы разрушения подвески автомобиля класса Ф1 путем поиска оптимального материала и сечения ее стержней. Проведен аналитический расчет статических и динамических нагрузок, а также сравнение полученных результатов с методом конечных элементов. Найдены предельные нагрузки для начальной стержневой системы. Эти нагрузки были приложены к другим стержневым системам из разных материалов и с разными формами сечения.
The thesis is devoted to solving the problem of a Formula 1 car suspension failure by searching for the optimal material and wishbones’ cross-section. An analytical solution of the static and dynamic loads is performed. The results are compared with finite element method. A limit loads are found for the original rod system. These loads are applied to the other rod systems made of different materials and with different cross-sections.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 7
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |