Details
Title | Планирование рекламной кампании торговой организации: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.06 «Торговое дело» ; образовательная программа 38.03.06_02 «Международная торговля» |
---|---|
Creators | Филимонова Светлана Евгеньевна |
Scientific adviser | Плетнева Наталья Александровна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли |
Imprint | Санкт-Петербург, 2022 |
Collection | Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция |
Subjects | планирование; рекламные кампании; планирование рекламных кампаний; маркетинговые коммуникации; реклама; planning; advertising campaigns; advertising campaign planning; marketing communications; advertising |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 38.03.06 |
Speciality group (FGOS) | 380000 - Экономика и управление |
DOI | 10.18720/SPBPU/3/2022/vr/vr22-1179 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | ru\spstu\vkr\17458 |
Record create date | 10/18/2022 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Тема выпускной квалификационной работы: «Планирование рекламной кампании торговой организации». Данная работа посвящена планированию рекламной кампании торговой организации «ТД МОНОЛИТ». В процессе исследования были решены следующие задачи: 1. Анализ условий реализации рекламных кампаний торговыми организациями. 2. Анализ рекламной деятельности ООО «ТД МОНОЛИТ». 3. Разработка медиа- и креативного плана рекламной кампании ООО «ТД МОНОЛИТ» для различных аудиторий. Работа выполнялась в торговой организации «ТД МОНОЛИТ». В ходе работы были рассмотрены условия реализации рекламных кампаний, проанализирована рекламная деятельность ООО «ТД МОНОЛИТ» и разработан медиа- и креативный план рекламной кампании. В первой главе были рассмотрены понятие и сущность рекламных кампаний, были проанализированы трактовки этого термина нескольких авторов. Также, представлены этапы планирования и проведения рекламных кампаний. Во второй главе был проведен стратегический маркетинговый анализ. Также, приведен анализ рекламной деятельности главных конкурентов на рынке. В третьей главе были описаны цели рекламной кампании. Подробна рассмотрена целевая аудитория компании. Также, разработаны рекламные инструменты и план проведения рекламной кампании. Результатом работы стала разработка рекламной кампании «ТД МОНОЛИТ».
The subject of the graduate qualification work is “Development of a system of measures for the prevention of conflicts at a trade enterprise”. The topic of the final qualifying work: "Planning an advertising campaign of a trade organization". This work is devoted to planning an advertising campaign of a trade organization "TD MONOLIT". During the study, the following tasks were solved: 1. Analysis of the conditions for the implementation of advertising campaigns by trade organizations. 2. Analysis of advertising activities of LLC "TD MONOLIT". 3. Development of a media and creative plan for the advertising campaign of LLC TD MONOLIT for various audiences. The work was carried out in the trade organization "TD MONOLIT". In the course of the work, the conditions for the implementation of advertising campaigns were considered, the advertising activities of LLC TD MONOLIT were analyzed and a media and creative plan for the advertising campaign was developed. In the first chapter, the concept and essence of advertising campaigns were considered, the interpretations of this term by several authors were analyzed. Also, the stages of planning and conducting advertising campaigns are presented. In the second chapter, a strategic marketing analysis was carried out. Also, an analysis of the advertising activities of the main competitors in the market is given. In the third chapter, the objectives of the advertising campaign were described. The target audience of the company is considered in detail. Also, advertising tools and an advertising campaign plan have been developed. The result of the work was the development of an advertising campaign "TD MONOLIT".
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 35
Last 30 days: 0