Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы: «Продвижение в социальных сетях как способ влияния на бренд компании в сегменте В&В». Данная выпускная квалификационная работа посвящена формированию коммуникационной стратегии для продвижения предприятия на рынке В&В. Задачи, которые были решены в ходе исследования: 1. Выявление концептуальных подходов и методических основ коммуникационного продвижения на рынке В&В. 2. Выявление особенностей продвижения в социальных сетях на рынке В&В. 3. Раскрытие ключевых характеристик компании. 4. Проведение конкурентного анализа, маркетингового исследования и определение степени эффективности маркетинговых коммуникаций. 5. Описание и характеристика нового мероприятия для продвижения на рынке В&В. 6. Разработка проекта коммуникационного продвижения и составление бюджета. 7. Оценка эффективности продвижения. Работа проведена на базе ИП TRANSITPLUS, где собиралась значительная часть представленного материала. Был описан проект по продвижению компании при помощи социальных сетей, проведен ситуационный анализ – определены конкуренты, выявлены их преимущества, описаны сильные и слабые стороны компании по продвижению через социальные сети. Выявлены проблемы коммуникационной деятельности компании ИП TRANSITPLUS. В результате были сформулированы рекомендации по продвижению услуг компании ИП TRANSITPLUS, описана технология проведения коммуникационной стратегии и проведена оценка ее эффективности.
The topic of the final qualifying work: "Promotion in social networks to influence the company's brand in the B&B segment». This final qualifying work is devoted to the formation of a communication strategy for the promotion of the company in the B&B market. Tasks that were solved during the study: 1. Identification of conceptual approaches and methodological foundations of communication promotion in the B&B market. 2. Identification of the features of promotion in social networks in the B&B market. 3. Disclosure of the key characteristics of the company. 4. Conducting competitive analysis, marketing research and determining the degree of effectiveness of marketing communications. 5. Description and characteristics of a new event for promotion in the B&B market. 6. Development of a communication promotion project and budgeting. 7. Evaluation of the effectiveness of promotion. The work was carried out based on IP "TRANSITPLUS", where a significant part of the presented material was collected. A project to promote the company using social networks was described, a situational analysis was carried out – competitors were identified, their advantages were identified, and the strengths and weaknesses of the company for promotion through social networks were described. The problems of communication activity of the IP "TRANSITPLUS" company are revealed. As a result, recommendations were formulated to promote the services of the IP "TRANSITPLUS" company, the technology of the communication strategy was described, and its effectiveness was evaluated.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 10
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |