Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Разработка концепции компьютерной игры, геймдизайн, разработка персонажей компьютерной игры, локации, объектов, игра в жанре хоррор, игровой движок, анимация, программирование, сценарий игры. Работа выполнена по теме «Дизайнерская концепция игры в жанре хоррор» и включает в себя следующие задачи для её выполнения: 1. Изучение особенностей геймдизайна в жанре хоррор. 2. Анализирование рынка игровой индустрии. 3. Разработка локации и персонажей, а также сюжета. 4. Изучение аналогов и сравнение. 5. Визуализация видеоигры с помощью игрового движка UE 4. По результатам проведённой работы, было проведено исследование основных концепций в играх жанра хоррор, были рассмотрены основные принципы создания атмосферы в сюжете, проанализированы технологии создания персонажей и созданы игровая локация и концепт-арты персонажей. Для визуализации дизайнерской концепции был создан прототип видеоигры в программах 3D Max; Blender, photoshop; Unreal Engine 4.
Developing game concept, game design, computer game characters development, development of a location, objects, horror game, game engine, animation, programming, game scenario. The work was executed on the theme "Design concept of a horror game" and includes the following tasks for its implementation: 1. Studying the features of game design in the horror genre. 2. Gaming industry market analysis. 3. Development of location and characters, as well as the plot. 4. Study of analogues and comparison. 5. Visualization of a video game by using the UE 4 game engine. Basing on the results of the work, a study was carried out of the basic concepts in horror games, the basic principles of creating an atmosphere in the plot, technologies for creating characters have been analyzed, and a game location and concept art of characters were created. To visualize the design concept, a prototype of a video game was created in 3D Max programs; Blender, photoshop; Unreal Engine 4.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 18
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |