Details

Title: Разработка стратегии выхода на международный рынок на примере агентства недвижимости «ВЛАДИС»: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_15 «Международный менеджмент»
Creators: Львова Алина Константиновна
Scientific adviser: Афонин Алексей Николаевич
Other creators: Иващенко Артем Александрович
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2022
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: стратегический план; агентство недвижимости; международный рынок; конкуренция; продажа; покупка; сдача в аренду; strategic plan; real estate agency; international market; competition; sale; purchase; rental
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2022/vr/vr22-217
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\16301

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Цель работы - разработка стратегии выхода компании на международный рынок на примере агентства недвижимости «Владис». Работа выполнена на материалах агентства недвижимости «Владис». Предмет ВКР: маркетинговая стратегия выхода компании на международный рынок. Использованные методы: классификация, сравнение, наблюдение, моделирование, описание, анализ, синтез. Результаты работы: -выявлены особенности рынка недвижимости в Черногории и определены основные требования для выхода на него российских компаний;-разработан стратегический план выхода на международный рынок недвижимости Черногории;-проведена оценка экономической эффективности реализации разработанной стратегии. Область применения результатов ВКР–разработанная стратегия в рамках исследования может быть взята за основу руководством компании для выхода на международный рынок. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, определена область применения результатов.

The aim of the graduate qualification work is to develop a strategy for the company's entry into the international market on the example of the real estate agency "Vladis". The work has been carried out on the materials of the real estate agency "Vladis". The subject of the graduate qualification work: the marketing strategy of the company's entry into the international market. Research methods used: classification, comparison, observation, modeling, description, analysis, synthesis. The main results of the graduate qualification work: -the features of the real estate market in Montenegro were identified and the main requirements for entry into it by Russian companies were identified;-a strategic plan for entering the international real estate market of Montenegro was developed;-an assessment of the economic efficiency of the implementation of the developed strategy was carried out.The areas of the graduate qualification work results application –the developed strategy within the framework of the study can be taken as the basis for the company's management to enter the international market. Conclusions of graduate qualification work. Tasks have been solved, aim has been achieved, the areas of the results application have been determined.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 26
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics