Details

Title: Формирование системы оценки удовлетворенности гостей качеством предоставляемых услуг на предприятии гостеприимства: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 43.03.01 «Сервис» ; образовательная программа 43.03.01_01 «Сервис в индустрии гостеприимства»
Creators: Таушева Александра Андреевна
Scientific adviser: Десфонтейнес Лариса Григорьевна
Other creators: Шелейко Виктория Анатольевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2022
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: система оценки; удовлетворенность гостей; качество предоставляемых услуг; формирование оценки удовлетворенности; способы оценки; evaluation system; guest satisfaction; quality of services provided; formation of satisfaction assessment; assessment methods
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 43.03.01
Speciality group (FGOS): 430000 - Сервис и туризм
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2022/vr/vr22-331
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение)
Record key: ru\spstu\vkr\16274

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Тема выпускной квалификационной работы: «Формирование системы оценки удовлетворенности гостей качеством предоставляемых услуг на предприятии гостеприимства». Данная работа посвящена исследованию: формирования системы оценки удовлетворенности гостей качеством предоставляемых услуг на предприятии гостеприимства, а также совершенствование и выявление ряда рекомендаций по улучшению сервиса . Объектом исследования является предприятие АО «Оренбургская Эксплуатационная Компания» (отель Hilton Garden Inn Orenburg). Во время написания выпускной квалификационной работы были изучены: теоретические основы формирования системы оценки удовлетворенности гостей, методы оценки гостей качеством, каналы и способы сбора информации. Кроме того, представлена подробная характеристика предприятия и ее организационная структура управления. А также, выполнен анализ оценки качества предоставляемых услуг на примере предприятия АО «Оренбургская Эксплуатационная Компания», разработаны мероприятия по внедрению методов оценки для получения более точных данных удовлетворенности гостей качеством услуг в отеле. Внедрение данных мероприятий способно результативно сказаться на предприятии и поднять уровень удовлетворенности гостей отеля.

The subject of the graduate qualification work is “Formation of a system for assessing the satisfaction of guests quality of services provided at the hospitality enterprise”. This work is devoted to the study of: the formation of a system for assessing the satisfaction of guests quality of services provided at the hospitality enterprise, as well as the improvement and identification of a number of recommendations for improving the service. The object of the study is the enterprise JSC "Orenburg Operating Company" (Hilton Garden Inn Orenburg hotel). During the writing of the final qualifying work, the following were studied: the theoretical foundations of the formation of a system for assessing guest satisfaction, methods for evaluating guests with quality, channels and ways of collecting information. In addition, a detailed description of the enterprise and its organizational management structure is presented. And also, the analysis of the assessment of the quality of services provided was carried out on the example of the enterprise JSC "Orenburg Operating Company", measures were developed to introduce assessment methods to obtain more accurate data on the satisfaction of guests with the quality of services in the hotel. The implementation of these measures can effectively affect the company and raise the level of satisfaction of hotel guests.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read
Internet Authorized users SPbPU Read
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 28
Last 30 days: 7
Detailed usage statistics