Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема ВКР магистра: «Разработка стратегии выхода китайской компании на рынок Европы в условиях применения цифровых технологий». Цель исследования - Разработать действенную стратегию выхода компании «Alibaba» на рынок Европы посредством применения цифровых технологий и произвести ее технико-экономическое обоснование. Исследование выполнено на материалах Alibaba. Предмет исследования: механизм реализации международной маркетинговой стратегии компании «Alibaba» на европейском рынке. Использованные методы: историко-логический и причинно-следственный, метод графического описания, метод анализа, метод критического анализа. Результаты исследования: 1. Международный маркетинг можно. 2. «Alibaba» — крупнейший в мире портал электронной коммерции B2B. 3. Китайская компания Alibaba добилась определенного успеха в Европе, особенно в Испании. 4. Использование цифровых технологий для развития стратегического маркетинга Alibaba на европейском рынке. 5. Для развития долгосрочной трансграничной электронной коммерции она должна создавать свои собственные конкурентные преимущества и постоянно развивать инновационные идеи. Область применения результатов ВКР – Стратегия цифровых технологий. Научной новизной исследования является Подробный анализ европейского рынка электронной коммерции с использованием цифровых технологий для расширения продаж Alibaba на европейском рынке. Выводы. Таким образом, цель, поставленная перед началом настоящего исследования, успешно достигнута, все выдвинутые задачи благополучно разрешены.
The title of the master graduate qualification work: “Develop an effective strategy for Alibaba to enter the European market through the use of digital technologies and conduct a feasibility study”. The aim of the study is Develop an effective strategy for Alibaba to enter the European market through the use of digital technologies and conduct a feasibility study. The study has been carried out on the materials of Alibaba. Research subject: a mechanism for implementing the international marketing strategy of Alibaba in the European market. Research methods used: historical-logical and causal, graphic description method, analysis method, critical analysis method.The main results of the study: 1. International marketing is possible. 2. Alibaba is the world's largest B2B e-commerce portal. 3. Chinese company Alibaba has had some success in Europe, especially in Spain. 4. Leverage Digital to Develop Alibaba's Strategic Marketing in the European Market. 5. For the development of long-term cross-border e-commerce, it must create its own competitive advantage and constantly develop innovative ideas. The areas of the study results application – Digital technology strategy. The scientific novelty of the study A detailed analysis of the European e-commerce market using digital technologies to expand Alibaba's sales in the European market. Conclusionsofstudy.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 10
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |