Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема адаптации зарубежных рекламных сообщений на российском рынке. Произведён анализ особенностей процесса адаптации международной рекламы. В качестве объекта исследования выступает адаптация рекламы к зарубежному рынку. Предметом исследования является адаптация рекламы к российскому рынку. В практической части работы проведен анализ адаптированных рекламных сообщений в России, а также рассмотрена современная специфика российской маркетинговой среды. В результате были разработаны рекомендации по совершенствованию процесса адаптации зарубежной видеорекламы к российскому рынку и приведен пример практической реализации разработанных рекомендаций.
This final qualification paper examines the problem of adapting foreign advertising messages to the Russian market. The analysis of the peculiarities of the process of adaptation of international advertising is made. The object of the study is the adaptation of advertising to the foreign market. The subject of the study is the adaptation of advertising to the Russian market. In the practical part of the work the analysis of adapted advertising messages in Russia, and also considered the current specifics of the Russian marketing environment. As a result, recommendations for improving the process of adapting foreign video advertising to the Russian market were developed and an example of practical implementation of the recommendations developed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 6
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |