Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данное исследование рассматривает проблему разработки и внедрения брендированной продукции для предприятий сервиса и гостеприимства, и фокусируется на создании и рекомендаций по её внедрению для гастро-бара с ограниченным бюджетом. В выпускной квалификационной работе проведено глубокое исследование фирменного стиля и конкурентный анализ рынка баров в городе Санкт-Петербург, Россия. Проведён анализ коммуникаций гастро-бара «Хороший повод», изучены способы создания и внедрения брендированной продукции для предприятия общественного питания. Посетителям и работникам гастро-бара «Хороший повод» были предложены вопросники, ответы на которые были изучены в процессе создания торговой линейки брендированной продукции бара. В данной работе представлены все этапы разработки, общие концепции и конечные результаты создания брендированной продукции для гастро-бара «Хороший повод».
This study considers the problem of developing and implementing branded products for service and hospitality enterprises, and focuses on the creation and recommendations for its implementation for a bar with a limited budget. In the final qualifying work, an in-depth study of corporate identity and a competitive analysis of the bar market in the city of St. Petersburg, Russia was carried out. An analysis of the communications of the gastro-bar "Horoshyi povod" was carried out, ways of creating and implementing branded products for a public catering enterprise were studied. Questionnaires were offered to visitors and employees of the Good Reason gastro-bar, the answers to which were studied in the process of creating a trade line of the bars branded products. This paper presents all stages of development, general concepts and final results of creating branded products for the "Horoshyi povod" gastro-bar.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 1
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |