Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена про-движению имиджа организации с помощью современных коммуникационных технологий. Целью работы было рассмотрение понятий «коммуникационные технологии» и «имидж», изучение механизмов влияния различных процессов на формирование образа организации у аудитории.В практической части работы были рассмотрены инструменты коммуникационных технологий, использующиеся для продвижения имиджа организации на примере российской компании продуктового ритейла ПАО «МАГНИТ». По результатам исследования были сделаны выводы и даны рекомендации.
This research delves into the effective utilization of contemporary communication technologies to bolster the image of an organization. The primary objective of this work is to explore the fundamental concepts of "communication technologies" and "image" while analyzing the various mechanisms that influence the formation of an organizations image among its target audience. In the practical segment of the study, we examine the application of communication technology tools employed to promote the image of PJSC "Magnit," a renowned Russian food retail company. By investigating and analyzing the findings, this research draws insightful conclusions and provides practical recommendations to further enhance organizational image through the strategic implementation of communication technologies.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 14
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |