Details
Title | Коммуникационные технологии продвижения имиджа организации: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)» |
---|---|
Creators | Чурилкин Пётр |
Scientific adviser | Киккас Ксения Николаевна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт |
Imprint | Санкт-Петербург, 2023 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | коммуникационные технологии ; имидж ; продвижение организации ; коммуникация ; формирование имиджа ; communication technologies ; image ; promotion of the organization ; communication ; image formation |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 42.03.01 |
Speciality group (FGOS) | 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело |
DOI | 10.18720/SPBPU/3/2023/vr/vr23-5267 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | ru\spstu\vkr\23619 |
Record create date | 7/27/2023 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Данная работа посвящена про-движению имиджа организации с помощью современных коммуникационных технологий. Целью работы было рассмотрение понятий «коммуникационные технологии» и «имидж», изучение механизмов влияния различных процессов на формирование образа организации у аудитории.В практической части работы были рассмотрены инструменты коммуникационных технологий, использующиеся для продвижения имиджа организации на примере российской компании продуктового ритейла ПАО «МАГНИТ». По результатам исследования были сделаны выводы и даны рекомендации.
This research delves into the effective utilization of contemporary communication technologies to bolster the image of an organization. The primary objective of this work is to explore the fundamental concepts of "communication technologies" and "image" while analyzing the various mechanisms that influence the formation of an organizations image among its target audience. In the practical segment of the study, we examine the application of communication technology tools employed to promote the image of PJSC "Magnit," a renowned Russian food retail company. By investigating and analyzing the findings, this research draws insightful conclusions and provides practical recommendations to further enhance organizational image through the strategic implementation of communication technologies.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 23
Last 30 days: 1