Details

Title Коммуникационные технологии продвижения имиджа организации: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators Чурилкин Пётр
Scientific adviser Киккас Ксения Николаевна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2023
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects коммуникационные технологии ; имидж ; продвижение организации ; коммуникация ; формирование имиджа ; communication technologies ; image ; promotion of the organization ; communication ; image formation
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/3/2023/vr/vr23-5267
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key ru\spstu\vkr\23619
Record create date 7/27/2023

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Данная работа посвящена про-движению имиджа организации с помощью современных коммуникационных технологий. Целью работы было рассмотрение понятий «коммуникационные технологии» и «имидж», изучение механизмов влияния различных процессов на формирование образа организации у аудитории.В практической части работы были рассмотрены инструменты коммуникационных технологий, использующиеся для продвижения имиджа организации на примере российской компании продуктового ритейла ПАО «МАГНИТ». По результатам исследования были сделаны выводы и даны рекомендации.

This research delves into the effective utilization of contemporary communication technologies to bolster the image of an organization. The primary objective of this work is to explore the fundamental concepts of "communication technologies" and "image" while analyzing the various mechanisms that influence the formation of an organizations image among its target audience. In the practical segment of the study, we examine the application of communication technology tools employed to promote the image of PJSC "Magnit," a renowned Russian food retail company. By investigating and analyzing the findings, this research draws insightful conclusions and provides practical recommendations to further enhance organizational image through the strategic implementation of communication technologies.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 23 
Last 30 days: 1

Detailed usage statistics