Details

Title: Коммуникационные технологии продвижения имиджа организации: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators: Чурилкин Пётр
Scientific adviser: Киккас Ксения Николаевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2023
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: коммуникационные технологии; имидж; продвижение организации; коммуникация; формирование имиджа; communication technologies; image; promotion of the organization; communication; image formation
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2023/vr/vr23-5267
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\23619

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа посвящена про-движению имиджа организации с помощью современных коммуникационных технологий. Целью работы было рассмотрение понятий «коммуникационные технологии» и «имидж», изучение механизмов влияния различных процессов на формирование образа организации у аудитории.В практической части работы были рассмотрены инструменты коммуникационных технологий, использующиеся для продвижения имиджа организации на примере российской компании продуктового ритейла ПАО «МАГНИТ». По результатам исследования были сделаны выводы и даны рекомендации.

This research delves into the effective utilization of contemporary communication technologies to bolster the image of an organization. The primary objective of this work is to explore the fundamental concepts of "communication technologies" and "image" while analyzing the various mechanisms that influence the formation of an organizations image among its target audience. In the practical segment of the study, we examine the application of communication technology tools employed to promote the image of PJSC "Magnit," a renowned Russian food retail company. By investigating and analyzing the findings, this research draws insightful conclusions and provides practical recommendations to further enhance organizational image through the strategic implementation of communication technologies.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 14
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics