Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная выпускная квалификационная работа посвящена формированию коммуникационной стратегии для экспорта китайского бренда Anker (ООО Anker Innovations Technology) в Россию. Работа проведена на базе ООО Anker Innovations Technology, где собиралась значительная часть представленного материала. Был описан проект «Коммуникационная стратегия Anker для экспорта в Россию», проведен ситуационный анализ – определены конкуренты, выявлены их преимущества, описаны сильные и слабые стороны проекта «Коммуникационная стратегия Anker для экспорта в Россию». Исследованы потребительские предпочтения. Выявлены проблемы коммуникационной деятельности проекта «ООО Anker Innovations Technology». В результате были сформулированы рекомендации по продвижению продукта компании «ООО Anker Innovations Technology». Разработана коммуникационная стратегия для продвижения продукции Anker в России и проведена оценка ее коммуникативной эффективности.
This graduate qualification work is devoted to the formation of communication strategy for the export of the Chinese brand Anker (LLC "Anker Innovations Technology") in Russia. The work was carried out based on Anker Innovations Technology Ltd, where a significant part of the presented material was collected. The project Anker Communication Strategy for Export to Russia was described, a situational analysis was carried out - competitors were identified, their advantages were identified, strengths and weaknesses of the project Anker Communication Strategy for Export to Russia were described. Consumer preferences were studied. Problems of communication activity of the project "Anker Innovations Technology Ltd" were revealed. As a result, recommendations for the promotion of the product of "Anker Innovations Technology LLC" were formulated, a communication strategy for the promotion of Anker products in Russia was developed and its communication effectiveness was evaluated.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 8
Last 30 days: 2 Detailed usage statistics |