Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данном исследовании рассматриваются методические особенности развития речевых умений иноязычной монологической речи у учащихся старшей школы с использованием технологии проектного обучения. Для достижения поставленной цели был разработан авторский комплекс упражнений, состоящий из трех блоков упражнений, которые соответствовали этапам обучения монологической речи и этапам выполнения проектного задания. Эффективность указанного комплекса была установлена посредством анкетирования, проведения и проверке контрольных заданий экспериментальной группы учеников 11-го класса.
This study examines the methodological peculiarities of developing foreign monologue speech skills among high school students through use of project-based learning technology. To achieve this goal, a proprietary exercise complex consisting of three sets of exercises was designed, which correspond to stages of learning monologue speech and stages of implementation of project assignment. The effectiveness of this complex was determined through questionnaires and testing of experimental group of 11th grade students.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |