Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Цель работы - изучить теоретические основы маркетинга и разработать комплекс мероприятий по совершенствованию маркетинговой деятельности ООО «Кандела». Работа выполнена на базе ООО «Кандела». Использованные методы: общенаучные методы исследования, анализ экономических показателей предприятия, конкурентный анализ, SWOT-анализ, наблюдение, обработка данных. Результаты работы: - изучены теоретические основы маркетинга и маркетинговой деятельности предприятия; - составлено описание деятельности компании ООО «Кандела»; - проведен анализа финансово-хозяйственной и маркетинговой деятельности ООО «Кандела»; - разработаны рекомендации по маркетинговой деятельности предприятия ООО «Кандела»; - оценена экономическая эффективность от предлагаемых мероприятий. Область применения результатов ВКР - деятельность по совершенствованию маркетинговой деятельности компании. Выводы. Задачи ВКР решены, цель достигнута, задачи, поставленные в работе, решены.
The aim of the graduate qualification work is to study the theoretical foundations of marketing and develop a set of measures to improve the marketing activities of Candela LLC. The work has been carried out on the materials of Candela LLC. Research methods used: general scientific research methods, analysis of enterprise economic indicators, competitive analysis, SWOT analysis, observation, data processing. Results of work: - studied the theoretical foundations of marketing and marketing activities of the enterprise; - a description of the activities of the company Candela LLC was compiled; - an analysis of the financial, economic and marketing activities of Candela LLC was carried out; - recommendations were developed for the marketing activities of the enterprise Candela LLC; - the economic efficiency of the proposed activities was assessed. The areas of the graduate qualification work results application - activities to improve the companys marketing activities. Conclusions. The tasks of the WRC have been solved, the goal has been achieved, the tasks set in the work have been solved.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 10
Last 30 days: 10 Detailed usage statistics |