Details

Title: Коммуникационное сопровождение деятельности НКО (на примере фонда «Шалаш»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators: Денисова Елена Денисовна
Scientific adviser: Сафонова Анна Сергеевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: коммуникация; коммуникационное сопровождение; фандрайзинг; спонсоринг; некоммерческая организация; pr-деятельность; коммуникационная стратегия; маркетинг; специальные мероприятия; имидж; конкурентный анализ; методы продвижения; communication; communication support; fundraising; sponsoring; non-profit organization; pr activity; communication strategy; marketing; special events; image; competitive analysis; promotion methods
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-1614
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\28579

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа посвящена изучению и анализу вопроса важности коммуникационного сопровождения некоммерческих организаций, а также необходимостью использования специального мероприятия, как инструмента для повышения узнаваемости бренда и расширения влияния на потенциальную аудиторию. Объектом исследования является коммуникационное сопровождение благотворительного фонда «Шалаш» посредством специального мероприятия. Были использованы такие методы исследования, как анализ, SWOT-анализ, сравнительный анализ, а также экспертное интервью. В ходе выполненной работы было раскрыто понятие и сущность коммуникационного сопровождения, его роль и инструменты использования. Анализ коммуникаций был выполнен на примере благотворительного фонда «Шалаш», в результате чего был разработан проект коммуникационной кампании и выработаны рекомендации по совершенствованию коммуникационной деятельности данного проекта.

The Topic of the final qualifying work: «Communication support of NPO activities (on the example of the Shalash Foundation)». This paper is devoted to the study and analysis of non-profit organizations communication support importance, as well as the need to use a special event as a tool to increase brand awareness and expand the impact on the potential audience. The object of the study is the communication support of the charitable foundation "Shalash" through a special event. Analysis, SWOT-analysis, comparative analysis, as well as expert interview were used as research methods. In the course of the paper the concept and essence of communication support, its role and tools of use were disclosed. The analysis of communications was performed on the example of the charity fund "Shalash", as a result the project of communication campaign was developed as well as recommendations to improve the communication activities of this project.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 1
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics