Details

Title: Digital-инструменты в стратегии продвижения компании (на примере ООО «Эдскилл»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators: Щелкунова Евгения Юрьевна
Scientific adviser: Мельникова Ирина Юрьевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: коммуникация; стратегия; реклама; агенство; продвижение; digital-технологии; инструменты; развитие; communication; strategy; advertising; agency; promotion; digital technologies; tools; development
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-1615
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\28580

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема коммуникационного продвижения консалтингового агентства в области рекламы с помощью digital-технологий. В работе исследуются особенности коммуникационного продвижения консалтингового агентства в области рекламы с помощью digital-технологий.  В качестве объекта исследования была выбрана стратегия коммуникационного продвижения консалтингового агентства. Предметом исследования являются digital-инструменты коммуникационного продвижения ООО «ЭДСКИЛЛ». В практической части был проведён общий анализ организации, общий и коммуникационный анализ конкурентов, SWOT-анализ. Исходя из изученных особенностей коммуникационного продвижения рекламного агентства ООО «ЭДСКИЛЛ», была спланирована стратегия коммуникационного продвижения с помощью digital-инструментов.

In this final qualifying work, the problem of communication promotion of a consulting agency in the field of advertising using digital technologies is considered. The paper examines the features of the communication promotion of a consulting agency in the field of advertising using digital technologies. The consulting agencys communication promotion strategy was chosen as the object of the study. The subject of the study is digital tools for communication promotion of ADSKILL LLC. In the practical part, a general analysis of the organization, a general and communication analysis of competitors, and a SWOT analysis were carried out. Based on the studied features of the communication promotion of the advertising agency ADSKILL LLC, a strategy for communication promotion using digital tools was planned.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 8
Last 30 days: 8
Detailed usage statistics