Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена разработке рекомендаций по PR-продвижению ООО «Группа Ладога» через специальные события. Задачи, которые решались в ходе исследования: изучение сущности PR-продвижения компании, его целей, инструментов, изучение классификаций специальных событий, их общих характеристик, преимуществ и недостатков, рассмотрение событийного маркетинга и событийного менеджмента, изучение особенностей PR-продвижения алкогольных компаний, в том числе с помощью специальных событий, описание характеристики ООО «Группа Ладога», проведение конкурентно-коммуникационного анализа и анализа текущего продвижения компании, разработка специального события и рекомендаций по использованию PR-инструментов в продвижении ООО «Группа Ладога». Работа проведена на базе теоретических и практических знаний, а именно: научно-исследовательских работ российских и зарубежных авторов, а также на базе опыта работы в рассматриваемой компании. В результате работы были рассмотрены современные инструменты PR-продвижения, в том числе через специальные события, оценена их эффективность. Проведен анализ деятельности ООО «Группа Ладога», анализ текущего PR-продвижения и разработаны рекомендации по дальнейшему коммуникационному взаимодействию посредством проведения специального события.
This work is devoted to the development of recommendations for PR-promotion of LLC "Ladoga Group" through special events. The tasks that were solved in the course of the research: studying the essence of PR-promotion of the company, its goals, tools, studying the classification of special events, their general characteristics, advantages and disadvantages, considering event marketing and event management, studying the peculiarities of PR-promotion of alcoholic beverage companies, including through special events, describing the characteristics of LLC "Ladoga Group", conducting a competitive-communication analysis and analysis of the current promotion of the company, developing a special event and recommendations for PR-promotion of LLC "Ladoga Group". The work was carried out on the basis of theoretical and practical knowledge, namely: research works of Russian and foreign authors, as well as on the basis of work experience in the company in question. As a result of the work the modern tools of PR-promotion, including through special events, were considered, their efficiency was evaluated. The activity of Ladoga Group LLC was analyzed, the current PR-promotion was analyzed and recommendations for further communication interaction through special events were developed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |