Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В работе исследуется применение технологии дополненной реальности в рекламе в качестве инструмента продвижения компании на рынке общественного питания. Задачи, которые решались в ходе исследования: выявить потенциал использования технологии дополненной реальности в коммуникационной индустрии вообще и как инструмент коммуникации в частности; проанализировать использование технологии дополненной реальности в рекламе организаций общественного питания; провести коммуникационный анализ и анализ позиционирования ООО «Буше» на рынке общественного питания; разработать варианты использования технологии дополненной реальности в рекламной деятельности организации. Работа проведена на базе исследований зарубежных и отечественных экспертов в областях рекламы, связей с общественностью и маркетинга, изучавших различные аспекты применения технологии дополненной реальности. Помимо вышеупомянутых источников использовались внутренние исследования о компании ООО «Буше» и интернет-ресурсы, порталы и электронные библиотеки, публикующие материалы о новых технологиях рекламы. В результате проведенной выпускной квалификационной работы достигнуты поставленные целы, определена область применения результатов, решены задачи ВКР.
The thesis explores the application of augmented reality technology in advertising as a tool for promoting a company in the food service market. Tasks addressed during the research: identify the potential of using augmented reality technology in the communication industry in general and as a communication tool in particular; analyze the use of augmented reality technology in advertising for food service organizations; conduct a communication analysis and positioning analysis of LLC "Bushe" in the food service market; develop options for using augmented reality technology in the advertising activities of the organization. The work is based on studies of foreign and domestic experts in the fields of advertising, public relations, and marketing, who have studied various aspects of the application of augmented reality technology. In addition to the above-mentioned sources, internal studies on LLC "Bushe" and internet resources, portals, and electronic libraries publishing materials on new advertising technologies were used. As a result of the conducted thesis, the set goals were achieved, the scope of application of the results was determined, and the tasks of the thesis were solved.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |