Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В выпускной квалификационной работе анализируются методы продвижения программ лояльности, существующая программа лояльности в ООО «Веселый купец». В тексте описывается решение следующих задач: рассмотрение концепции действия программ повышения потребительской лояльности, анализ программы повышения потребительской лояльности как инструмент коммуникации, изучение опыта разработки программ повышения потребительской лояльности в гостинично-ресторанном бизнесе. На основе анализа полученных результатов исследований была разработана коммуникационная кампания. Материалы выпускной квалификационной работы имеют практическую ценность и могут быть использованы для анализа, сбора данных, а также владельцами ООО «Веселый купец» для анализа и эффективного продвижения проекта.
The final qualifying work analyzes methods for promoting loyalty programs and the existing loyalty program at Vesely Kupets LLC. The text describes the solution to the following tasks: consideration of the concept of action of programs to increase consumer loyalty, analysis of a program to increase consumer loyalty as a communication tool, study of experience in developing programs to increase consumer loyalty in the hotel and restaurant business. Based on the analysis of the research results, a communication campaign was developed. The materials of the final qualifying work have practical value and can be used for analysis, data collection, and also by the owners of Vesely Kupets LLC for analysis and effective promotion of the project.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 1
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |