Details

Title: Коммуникационная стратегия ресторана (на примере ООО «Велес»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators: Аитбоев Исломбек Марксович
Scientific adviser: Поздеева Елена Геннадиевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: коммуникационная стратегия; ресторанный бизнес; повышение конкурентоспособности; поведение потребителя; связи с общественностью коммерческих организаций; communication strategy; restaurant business; increasing competitiveness; consumer behavior; public relations of commercial organizations
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-1730
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\28627

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа посвящена разработке эффективной коммуникационной стратегии организации ресторанного бизнеса ООО «Велес». В работе затронуты теоретические аспекты построения коммуникационной стратегии: сущность, этапы, виды коммуникационной стратегии, специфика в сфере ресторанного бизнеса. На основании теоретической базы и данных, предоставленных ООО «Велес», проведен анализ коммуникационной деятельности организации, выявлены основные составляющие коммуникационной стратегии, предложены основные мероприятия по улучшению существующей стратегии, оценены затраты и экономический эффект от реализации программы мероприятий.

The given work presents the development of an effective communication strategy for organizing the restaurant business of Veles LLC. The work touches on the theoretical aspects of building a communication strategy: the essence, stages, types of communication strategy, specifics in the restaurant business. Based on the theoretical basis and data provided by Veles LLC, an analysis of the organization’s communication activities was carried out, the main components of the communication strategy were identified, the main measures to improve the existing strategy were proposed, the costs and economic effect of the implementation of the program of activities were assessed.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 2
Last 30 days: 2
Detailed usage statistics