Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена выявлению роли PR-инструментов в развитии сферы гостиничного бизнеса, PR-сопровождению деятельности отеля «President» и разработке проекта по развитию PR инструментов отеля «President». Задачи, которые решались в ходе исследования: – выявление сущности понятия PR-продвижения в гостиничном бизнесе, – определение этапов и задачи PR-продвижения в гостиничном бизнесе, – применение PR в развитии гостиничного бизнеса, – выявление роли PR инструментов в формировании потребностей и предпочтений в гостиничном бизнесе, – рассмотрение отеля «President» как базисного субъекта PR, – анализ инструментов рекламной и PR-деятельности отеля «President», – предложение проекта по развитию PR инструментов отеля «President». Работа проведена на базе информации об отеле «President». В результате проведенного исследования был проведен опрос гостей отеля «President», на основе данных которого был предложен к внедрению план мероприятия «Неделя венгерской культуры». Опираясь на проведенный анализ стратегий PR и ведения контента в социальных сетях отеля «President» было принято решение разработать комплексный контент-план для аккаунта отеля в Instagram* (* - компания «Meta Platforms Inc» признана экстремистской на территории России) на три месяца.
The subject of the graduate qualification work is «The role of PR-tools in the development of hotel business». This work is devoted to the identification of the role of PR-tools in the development of the sphere of hotel business, PR-support of the activities of the hotel «President» and the development of the project for the development of PR-tools of the hotel «President». The tasks that were solved in the course of the research: – identification of the essence of the concept of PR-promotion in the hotel business, – definition of stages and tasks of PR-promotion in the hotel business, – application of PR in the development of hotel business, – identification of the role of PR tools in the formation of needs and preferences in the hotel business, – consideration of the hotel «President» as a basic subject of PR, – analysing the tools of advertising and PR-activity of the hotel «President», – project proposal for the development of PR tools of the hotel «President». The work was carried out on the basis of information about the hotel «President». As a result of the conducted research a survey of the guests of the hotel «President» was conducted, on the basis of the data of which the plan of the event «Week of Hungarian Culture» was proposed for implementation. Based on the analysis of PR strategies and content management in social networks of the President Hotel, it was decided to develop a comprehensive content plan for the hotels Instagram* (* - компания «Meta Platforms Inc» признана экстремистской на территории России) account for three months.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 1
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |