Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается продвижение интернет-магазина на площадке маркетплейса Wildberries. В работе исследуются инструменты продвижения товара на маркептлейсе, а также рассматриваются другие факторы ранжирования товара на главных страницах маркептлейса. В работе произведен анализ потребительских предпочтений магазина «MobiKat» и изучены труды отечественных и зарубежных специалистов в применении маркетплейсов. В качестве объекта исследования был выбран комплекс методов и приемов, которые используются при продвижении интернет-магазина. Предметом исследования выступают актуальные инструменты продвижения для интернет-магазина «MobiKat» на площадке маркетплейса. В практической части был проведен конкурентный анализ, выделены сильные и слабые стороны компании. Исходя из рекомендаций была составлена тестовая коммуникационная кампания по продвижению магазина и товара на площадке маркетплейса. Кампания была реализована. В результате были разработаны рекомендации по дальнейшему продвижению организации и увеличению объема продаж, основанные на опыте компании.
This final qualifying work examines the promotion of an online store on the Wildberries marketplace. The work examines the tools for promoting goods on the marketplace, and also examines other factors for ranking products on the main pages of the marketplace. The work analyzed the consumer preferences of the MobiKat store and studied the works of domestic and foreign specialists in the use of marketplaces. The object of study was a set of methods and techniques that are used to promote an online store. The subject of the study is current promotion tools for the online store «MobiKat» on the marketplace. In the practical part, a competitive analysis was carried out, the strengths and weaknesses of the company were highlighted. Based on the recommendations, a test communication campaign was compiled to promote the store and product on the marketplace. The campaign was implemented. As a result, recommendations were developed for further promoting the organization and increasing sales volumes, based on the company’s experience.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |