Details

Title: Коммуникационное сопровождение компании малого бизнеса в сети Интернет: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators: Логинова Александра Анатольевна
Scientific adviser: Сафонова Анна Сергеевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: коммуникационное сопровождение; социальные сети; PR; реклама; малый бизнес; интернет; блог; communication support; social networks; advertising; small business; internet; blog
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-1744
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\28664

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе рассматривается проблема коммуникационного сопровождения компании малого бизнеса в интернете. В качестве объекта исследования выбрана коммуникационная деятельность организаций в цифровой среде. Предметом исследования является коммуникационная деятельность компании «Домик моды». В ходе исследования проводится анализ интернет-среды и особенностей развития малого бизнеса в цифровой среде, обзор деятельности компании и коммуникационный анализ конкурентов, SWOT-анализ. В практической части работы создается фирменный стиль.  Разработана концепция коммуникационной кампании в социальных сетях, включая составление контент-плана, медиаплана и определение бюджетов. Разработаны рекомендации по коммуникационному сопровождению в актуальных интернет-каналах.

This work examines the problem of communication support for a small business company on the Internet. The communication activities of organizations in the digital environment were chosen as the object of study. The subject of the study is the communication activities of the House of Fashion company. The study includes an analysis of the Internet environment and the features of small business development in the digital environment, a review of the company’s activities and a communication analysis of competitors, and a SWOT analysis. In the practical part of the work, a corporate identity is created. The concept of a communication campaign on social networks has been developed, including the preparation of a content plan, a media plan and the determination of budgets. Recommendations for communication support in current Internet channels have been developed.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics