Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объект исследования – имидж компании на рынке консалтинговых услуг. Предмет исследования – имидж компании ООО "ГК ЮРЛ". Целью данной выпускной квалификационной работы являлась разработка PR-кампании для ООО "ГК ЮРЛ" с использованием инструментов HR- брендинга для улучшения имиджа компании на рынке консалтинговых услуг. В ходе работы были изучены теоретические основы формирования имиджа организации, определена роль HR-брендинга в улучшении имиджа, проведен анализ текущего состояния имиджа ООО "ГК ЮРЛ", и на основе полученных данных разработана PR-кампания. В результате исследования были выявлены ключевые направления для улучшения имиджа компании через HR-брендинг, разработана конкретная PR- кампания, включающая в себя взаимодействие с аудиторией в социальных сетях, организацию корпоративных мероприятий и создание контента, направленного на формирование положительного имиджа компании.
The object of the study is the companys image in the consulting services market. The subject of the study is the companys image for LLC "GK YURL," aimed at improving the through HR branding. The purpose of this graduation thesis was to develop a PR campaign for LLC "GK YURL" using HR branding tools to improve the companys image in the consulting services market. During the work, the theoretical foundations of the organizations image formation were studied, the role of HR branding in improving the image was defined, the current state of the image of LLC "GK YURL" was analyzed, and a PR campaign was developed based on the data obtained. The research identified key directions for improving the companys image through HR branding, and a specific PR campaign was developed, including interaction with the audience on social networks, organization of corporate events, and creation of content aimed at forming a positive image of the company.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |