Details

Title: Улучшение имиджа консалтинговой компании средствами HR-брендинга: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_01 «Реклама и связи с общественностью в отрасли (Связи с общественностью)»
Creators: Дремина Варвара Александровна
Scientific adviser: Розова Наталья Константиновна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: имидж компании; корпоративный имидж; HR-бренд; консалтинговые услуги; фирменный стиль; PR-кампания; company image; corporate image; HR brand; consulting services; corporate identity; PR campaign
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-1747
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\28666

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объект исследования – имидж компании на рынке консалтинговых услуг. Предмет исследования – имидж компании ООО "ГК ЮРЛ". Целью данной выпускной квалификационной работы являлась разработка PR-кампании для ООО "ГК ЮРЛ" с использованием инструментов HR- брендинга для улучшения имиджа компании на рынке консалтинговых услуг. В ходе работы были изучены теоретические основы формирования имиджа организации, определена роль HR-брендинга в улучшении имиджа, проведен анализ текущего состояния имиджа ООО "ГК ЮРЛ", и на основе полученных данных разработана PR-кампания. В результате исследования были выявлены ключевые направления для улучшения имиджа компании через HR-брендинг, разработана конкретная PR- кампания, включающая в себя взаимодействие с аудиторией в социальных сетях, организацию корпоративных мероприятий и создание контента, направленного на формирование положительного имиджа компании.

The object of the study is the companys image in the consulting services market. The subject of the study is the companys image for LLC "GK YURL," aimed at improving the through HR branding. The purpose of this graduation thesis was to develop a PR campaign for LLC "GK YURL" using HR branding tools to improve the companys image in the consulting services market. During the work, the theoretical foundations of the organizations image formation were studied, the role of HR branding in improving the image was defined, the current state of the image of LLC "GK YURL" was analyzed, and a PR campaign was developed based on the data obtained. The research identified key directions for improving the companys image through HR branding, and a specific PR campaign was developed, including interaction with the audience on social networks, organization of corporate events, and creation of content aimed at forming a positive image of the company.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics