Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе были рассмотрены теоретические аспекты PR-продвижения в социальных сетях, анализировалась значимость данного инструмента в современном маркетинге. В качестве объекта исследования выступала компания SOKOLOV, специализирующаяся на производстве ювелирных изделий. Предметом исследования стало PR- продвижение данной компании через рекламу в социальных сетях. В практической части работы был проведен анализ организационной структуры компании SOKOLOV, особенностей ее развития и финансовых показателей за определенный период времени. На основе выявленных особенностей и потребностей компании был разработан проект «SOKOLOV: бриллианты вашей жизни». Этот проект направлен на укрепление позиций компании на рынке ювелирных изделий путем создания уникальных украшений, отражающих роскошь и красоту. Проект направлен на увеличение узнаваемости бренда, вовлечение аудитории в социальных сетях и формирование положительного имиджа компании.
This graduation thesis examines the theoretical aspects of PR promotion in social media, analyzing the significance of this tool in modern marketing. The company SOKOLOV, specializing in the production of jewelry, was chosen as the object of study. The subject of the research became the PR promotion of this company through advertising on social networks. In the practical part of the work, an analysis of the organizational structure of SOKOLOV, its development strategies, and financial indicators for a certain period of time was conducted. Based on the identified features and needs of the company, the project «SOKOLOV: diamonds of your life» was developed. This project aims to strengthen the companys position in the jewelry market by creating unique jewelry reflecting luxury and beauty. The project is aimed at increasing brand awareness, engaging the audience in social networks, and forming a positive image of the company.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |