Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена исследованию и разработке теоретических и практических рекомендаций по созданию и продвижению персонального бренда для фотографа. Задачи, которые решались в ходе исследования: изучение истории формирования личного брендинга и выделение его основных видов и этапов; изучение особенностей формирования и развития личного бренда в сфере фотографии; анализ современных тенденций в продвижении личных брендов фотографов; выявление эффективных стратегий продвижения личного бренда фотографа. Работа проведена на базе персональных информационных ресурсов фотографа и общедоступной информации. В результате рассмотрены теоретические аспекты и выбраны подходящие концепции построения персонального бренда; проведён анализ рынка фотографов, предложена классификация основных тенденций и проблем развития, а также выявлены сильные стороны успешных брендов фотографов; определена целевая аудитория и выявлены разрывы с конкурентами; разработана методика по созданию персонального бренда для фотографа.
This work is devoted to the research and development of theoretical and practical recommendations for the creation and promotion of a personal brand for a photographer. The tasks that were solved during the research: studying the history of the formation of personal branding and highlighting its main types and stages; studying the features of the formation and development of a personal brand in the field of photography; analyzing current trends in the promotion of personal brands of photographers; identifying effective strategies for promoting a photographers personal brand. The work was carried out on the basis of the photographers personal information resources and publicly available information. As a result, theoretical aspects are considered and suitable concepts for building a personal brand are selected; an analysis of the photographers market is carried out, a classification of the main trends and development problems is proposed, as well as the strengths of successful brands of photographers are identified; the target audience is determined and gaps with competitors are revealed; a methodology has been developed to create a personal brand for the photographer.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |