Details

Title: Digital-продвижение массажного салона на рынке услуг Республики Башкортостан: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Бакиров Тимур Рустемович
Scientific adviser: Бояркина Сания Исааковна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: digital-продвижение; B2C; e-mail маркетинг; SEO; цифровой маркетинг; контент маркетинг; social media marketing; вебсайт маркетинг; онлайн продвижение; медицинские услуги; массажный салон; digital promotion; e-mail marketing; digital marketing; content marketing; website marketing; online promotion; medical services; massage parlor
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-3421
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\29524

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема эффективного digital-продвижения массажного салона на рынке услуг Республики Башкортостан. В работе исследуются применение различных инструментов и стратегий цифрового маркетинга, включая контент-маркетинг, социальные сети, SEO и email-маркетинг. В работе произведен анализ текущего состояния цифрового маркетинга, конкурентной среды и предпочтений целевой аудитории. В качестве объекта исследования было выбрано массажные салоны Республики Башкортостан. Предметом исследования является digital- продвижение массажного салона на рынке услуг Республики Башкортостан. В практической части был проведен ситуационный анализ деятельности компании, а также разработка проекта коммуникационной кампании. Исходя из рекомендаций была составлена коммуникационная кампания, включающая различные цифровые каналы и стратегии. В результате был разработан план по улучшению присутствия компании в цифровом пространстве и привлечению новых клиентов посредством оптимизированных маркетинговых стратегий.

This graduate qualification work considers the problem of effective digital- promotion of massage parlors in the market of services of the Republic of Bashkortostan. The paper explores the use of various tools and strategies of digital marketing, including content marketing, social media, SEO and email marketing. The paper analyzes the current state of digital marketing, competitive environment and preferences of the target audience. Massage parlors of the Republic of Bashkortostan were chosen as the object of the study. The subject of the study is digital promotion of massage salon in the market of services of the Republic of Bashkortostan. In the practical part, a situational analysis of the companys activities was carried out, as well as the development of a communication campaign project. Based on the recommendations, a communication campaign was drafted, including various digital channels and strategies. As a result, a plan was developed to improve the companys presence in the digital space and attract new customers through optimized marketing strategies.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics