Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Выпускная квалификационная работа посвящена разработке проекта для продвижения малого бизнеса на локальном рынке на примере магазина “В12”. В работе изучены следующие теоретические аспекты: применение SMM-технологий, специфика малого бизнеса на локальном рынке и особенности применения инструментов SMM при продвижении малых предприятий. В первой главе проанализирован опыт применения SMM-технологий на российском и зарубежном рынке, выделены основные особенности и различия. В практической части был проведен анализ текущей и потенциальной онлайн-активности магазина методом опроса, а также исследование целевой аудитории методом включенного наблюдения и экспертного интервью. Исходя из этого был разработан проект продвижения магазина посредством SMM-технологий, нацеленного на повышения лояльности аудитории и увеличение числа подписчиков в социальных сетях. В результате были составлены практические рекомендации для дальнейшего самостоятельного продвижения магазина.
The thesis focuses on the development of the project for the promotion of small enterprises in the local market on the example of the store “B12”. The paper studies the following theoretical aspects: the application of SMM-technologies, the features of small enterprise in the local market and the peculiarities of the application of SMM tools in the promotion of small enterprises. Moreover, in the first chapter the experience of SMM-technologies application in the Russian and foreign market is analyzed, the main features and differences are highlighted. In the practical part of the work the current and potential online activity of the store was analyzed by the survey method, research of the target audience by the participant observation method and expert interview. Based on this, a project was developed to promote the store through SMM-technologies aimed at increasing the loyalty of the audience and increasing the number of subscribers in social networks. As a result, practical recommendations for further self-promotion of the store were drawn up.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |