Details

Title: Инструменты PR в продвижении бренда работодателя в сфере IT (на примере сервиса «СберЗдоровье»): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Даруева Надежда Валентиновна
Scientific adviser: Пивоваров Александр Михайлович
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: брендинг; бренд работодателя; имидж; PR-инструменты; продвижение; IT-компании; branding; employer brand; image; PR-tools; promotion; IT-companies
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-3432
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\29535

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной квалификационной работе предложен проект внедрения разработанных рекомендаций по продвижению бренда работодателя компании, работающей в сфере интегрирования информационных технологий в медицину. Исследуются существующие для продвижения на рынке труда PR-инструменты и актуальные тенденции их использования в формировании бренда работодателя компаний из сферы IT. Проанализированы результаты исследований (конкурентный анализ, коммуникационный SWOT-анализ, анализ отношения соискателей к бренду работодателя компании) с целью выявления преимуществ и недостатков деятельности компании в контексте продвижения ее бренда работодателя. Особое внимание уделено коммуникациям компании с внешней частью аудитории ее бренда работодателя, каналам этих коммуникаций.

In this qualification work the project of implementation of the developed recommendations on promotion of employer brand of the company working in the sphere of integration of information technologies in medicine is offered. PR-tools existing for promotion in the labor market and actual trends of their use in the formation of the employer brand of companies from the IT sphere are investigated. The results of research (competitive analysis, communication SWOT analysis, analysis of job seekers attitude to the employer brand of the company) are analyzed in order to identify the advantages and disadvantages of the companys activities in the context of promoting its employer brand. Special attention is paid to the companys communications with the external part of its employer brand audience and the channels of these communications.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics