Details

Title: Позиционирование продукта питания в рамках кулинарной традиции средствами PR: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Зубин Максим Евгеньевич
Scientific adviser: Попов Дмитрий Геннадьевич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: позиционирование; продукт питания; кулинарная традиция; коммуникационная кампания; коммуникационные технологии; методы продвижения; конкурентный анализ; социальные сети; digital-продвижение; "Кубанские раки"; positioning; food product; culinary tradition; communication campaign; communication technology; promotion methods; competitive analysis; social networks; digital promotion; “Кubanskiye raki”.
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-3438
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\29541

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В дипломную работу входит введение, две главы, два вывода по итогам глав, заключение, приложение, список использованных источников. Во введении раскрывается актуальность исследования по выбранной теме, ставится проблема, цель и задача исследования, определяются объект и предмет. В первой главе рассматривается теория и практика позиционирования товаров, обладающих кулинарной традицией. В выводе по ней подводятся итоги по изучению теоретического материала. Во второй главе исследуется коммуникационный анализ деятельности компании «Кубанские раки», предлагаются проекты по позиционирования продукции в digital-сфере. В выводе описывается значимость проведенного анализа и рекомендаций. Заключение посвящено общим выводам.

The thesis includes an introduction, two chapters, two conclusions based on the results of the chapters, conclusion, appendix, list of sources used. The introduction reveals the relevance of the research on the chosen topic, sets the problem, purpose, and task of the research, defines the object and subject. The first chapter examines the theory and practice of positioning products with a culinary tradition. The conclusion on it summarizes the results of the study of theoretical material. The second chapter examines the communication analysis of the activities of the Kuban Crayfish company, suggests projects for product positioning in the digital sphere. The conclusion describes the significance of the analysis and recommendations. The conclusion is devoted to general conclusions.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics