Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной выпускной квалификационной работе рассматривается проблема digital-продвижения туристического оператора в условиях высокой конкуренции на рынке премиальных туристических услуг и ограниченного рекламного бюджета. В работе исследуется внедрение комплексного подхода к digital-продвижению в премиальном туристическом бизнесе в сегменте B2C. В работе произведен анализ как отечественного, так и зарубежного опыта использования инструментов digital-продвижения и принципов взаимодействия с премиальным клиентским сегментом. В качестве объекта исследования выступает digital-продвижение в туристическом бизнесе. Предметом исследования является digital-продвижение премиальных туристических услуг компании ООО «БИСИ-Трэвел». В практической части проведен коммуникационный анализ деятельности компании и ее конкурентов, анализ контента в социальных сетях и экспертный опрос. На основе выявленных проблем был составлен план digital-продвижения с целью привлечения новых клиентов и увеличения лояльности текущей аудитории через такие каналы, как официальный сайт, социальные сети, интернет-издания.
In this final qualification work, the problem of digital promotion of a travel op-erator in conditions of high competition in the market of premium travel services and a limited advertising budget is considered. The work examines the implementation of an integrated approach to digital promotion in the premium tourism business in the B2C segment. The analysis of the domestic and foreign experience in using digital promotion tools and principles of interaction with the premium client segment is made. The object of the study is the digital promotion in the tourism business. The subject of the study is the digital promotion of premium travel services of the company BC-Travel. In the practical part, a communication analysis of the activities of the company and its competitors, a content analysis of social networks and an expert sur-vey were conducted. Based on the identified problems, a digital promotion plan was drawn up in order to attract new customers and increase the loyalty of the current audience through channels such as the official website, social networks, and online publications.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |