Details

Title: Интегрированные коммуникации как способ продвижения бизнес-сообщества: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Кудьярова Арина Юрьевна
Scientific adviser: Бояркина Сания Исааковна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: интегрированные коммуникации; продвижение организации; public relations; B2B; омниканальность; личные продажи; стейкхолдеры; кодекс корпоративной этики; бизнес сообщество «Менеджерское братство»; Integrated communications; promotion; omnichannel; personal sales; stakeholders; code of corporate ethics; business community “Menagerskoye bratstvo”
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-3450
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\29552

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В представленной работе рассматривается проблема формирования коммуникационной политики бизнес-сообществ, специфика их продвижения на рынке. Произведён анализ коммуникационной деятельности бизнес-клубов, а также рассмотрен опыт реализации коммуникационной деятельности зарубежных бизнес-сообществ. В качестве объекта исследования выступает бизнес-сообщество «Менеджерское братство». Предметом исследования является комплекс коммуникаций бизнес-клуба «Менеджерское братство». В практической части были проведены ситуационный, конкурентный коммуникационный и SWOT-анализы, а также опрос сотрудников компании. В результате были разработаны рекомендации по совершенствованию системы внутренних и внешних направлений коммуникационной деятельности организации.

The presented work examines the problem of forming the communication policy of business communities, the specifics of their promotion in the market. The analysis of the communication activities of business clubs is carried out, as well as the experience of implementing the communication activities of foreign business communities is considered. The business community “Menagerskoye bratstvo” acts as the object of research. The subject of the study is the complex of ommunications of the business club “Menagerskoye bratstvo”. In the practical part, situational, competitive communication and SWOT analyses were conducted, as well as a survey of company employees. As a result, recommendations were developed to improve the system of internal and external directions of the organizations communication activities.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics