Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена анализу коммуникационного сопровождения организаций малого бизнеса на косметическом рынке и разработке проекта коммуникационного сопровождения для бренда косметики 19Lab. В работе рассматриваются теоретико-методологические основания коммуникационного сопровождения. Представлено сопоставление понятий «коммуникационное сопровождение», «PR-сопровождение» и «информационное сопровождение». Рассмотрены различные подходы к определению коммуникационного сопровождения. Определены цели и задачи коммуникационного сопровождения. Рассмотрены рекламные и PR-инструменты, используемые организациями малого бизнеса. Рассмотрены особенности коммуникационного сопровождения косметических организаций на примерах российских и зарубежных компаний. Дана характеристика коммуникационной деятельности бренда 19Lab. Проведен опрос с целью выявления конкурентов организации и предпочтительных каналов коммуникации с аудиторией. По результатам исследования разработан проект коммуникационного сопровождения, также проведена оценка эффективности реализованного проекта.
This work is devoted to the analysis of communication support for small business organizations in the cosmetics market and the development of a communication support project for the cosmetics brand 19Lab. The paper considers the theoretical and methodological foundations of communication support. A comparison of the concepts of "communication support", "PR support" and "information support" is presented. Various approaches to the definition of communication support are considered. The goals and objectives of communication support are defined. Advertising and PR tools used by small business organizations are considered. The features of communication support for cosmetic organizations are considered using the examples of Russian and foreign companies. The characteristic of the communication activity of the 19Lab brand is given. A survey was conducted to identify the organizations competitors and preferred channels of communication with the audience. Based on the results of the study, a communication support project was developed, and an assessment of the effectiveness of the implemented project was also carried out.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |