Details

Title Продвижение личного бренда кондитера: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators Мельникова Дарья Олеговна
Scientific adviser Авакова Элина Борисовна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2024
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects личный бренд ; имидж ; коммуникационная деятельность ; фирменный стиль ; b2c ; personal brand ; image ; communication activity ; corporate style
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-3467
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key ru\spstu\vkr\29568
Record create date 7/5/2024

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Целью работы являются рекомендации по продвижению личного бренда кондитера. Решаемые в ходе ВКР задачи: 1. Изучить понятие и составляющие личного бренда; 2. Проанализировать особенности формирования и продвижения личного бренда; 3. Изучить зарубежный и отечественный опыт продвижения личного бренда кондитера; 4. Охарактеризовать личный бренд кондитера Светланы Орел; 5. Провести конкурентный коммуникационный анализ; 6. Разработать рекомендации по продвижению личного бренда домашнего кондитера Светланы Орел. В данной работе было рассмотрено понятие «личный бренд», особенности его формирования и развития в кондитерской отрасли. На примере конкретного объекта изучены основные методы и инструменты личного брендинга. Для достижения поставленной цели были проведены SWOT-анализ и общий конкурентный анализ. В результате данной работы были разработаны рекомендации для успешного формирования и развития личного бренда в кондитерской отрасли.

The purpose of the work is to provide recommendations for the formation and development of a confectioner’s personal brand. Problems solved during the study: 1. Study of the concepts and components of a personal brand. 2. Study of the basic methods and features of forming a personal brand of a confectioner. 3. Identification of key tools for the formation and development of a personal brand of a confectioner. 4. Analysis of domestic and foreign experience in developing a personal brand in the confectionery industry. 5. Analysis of the personal brand of the confectioner “Slasty ot Lany”. 6. Development of practical recommendations for confectioners on the effective formation and management of a personal brand in the modern market. This work examined the concept of “personal brand”, the features of its formation and development in the confectionery industry. Using the example of a specific object, the main methods and tools of personal branding are studied. To achieve this goal, a SWOT analysis and a general competitive analysis were carried out. As a result of this work, recommendations were developed for the successful formation and development of a personal brand in the confectionery industry.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 10 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics