Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы являются рекомендации по продвижению личного бренда кондитера. Решаемые в ходе ВКР задачи: 1. Изучить понятие и составляющие личного бренда; 2. Проанализировать особенности формирования и продвижения личного бренда; 3. Изучить зарубежный и отечественный опыт продвижения личного бренда кондитера; 4. Охарактеризовать личный бренд кондитера Светланы Орел; 5. Провести конкурентный коммуникационный анализ; 6. Разработать рекомендации по продвижению личного бренда домашнего кондитера Светланы Орел. В данной работе было рассмотрено понятие «личный бренд», особенности его формирования и развития в кондитерской отрасли. На примере конкретного объекта изучены основные методы и инструменты личного брендинга. Для достижения поставленной цели были проведены SWOT-анализ и общий конкурентный анализ. В результате данной работы были разработаны рекомендации для успешного формирования и развития личного бренда в кондитерской отрасли.
The purpose of the work is to provide recommendations for the formation and development of a confectioner’s personal brand. Problems solved during the study: 1. Study of the concepts and components of a personal brand. 2. Study of the basic methods and features of forming a personal brand of a confectioner. 3. Identification of key tools for the formation and development of a personal brand of a confectioner. 4. Analysis of domestic and foreign experience in developing a personal brand in the confectionery industry. 5. Analysis of the personal brand of the confectioner “Slasty ot Lany”. 6. Development of practical recommendations for confectioners on the effective formation and management of a personal brand in the modern market. This work examined the concept of “personal brand”, the features of its formation and development in the confectionery industry. Using the example of a specific object, the main methods and tools of personal branding are studied. To achieve this goal, a SWOT analysis and a general competitive analysis were carried out. As a result of this work, recommendations were developed for the successful formation and development of a personal brand in the confectionery industry.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |