Details

Title: Коммуникационное сопровождение организации (на примере компании IJust Service Store): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Свешникова Александра Андреевна
Scientific adviser: Анисина Наталья Викторовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2024
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: коммуникационное сопровождение; сервисный центр; продвижение; инструменты продвижения; communication supports; service center; promotion; promotion tools
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2024/vr/vr24-3478
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: ru\spstu\vkr\29579

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной выпускной квалификационной работе рассматривается коммуникационное продвижение компании малого бизнеса на примере сервисного центра IJust Service Store. В работе исследуется коммуникационная активность компании. В качестве объекта исследования выступает PR- деятельность компании в сфере малого бизнеса. Предметом исследования является коммуникационное сопровождение компании малого бизнеса (на примере IJust Service Store).. В практической части был проведен анализ коммуникационной деятельности компании IJust Service Store и еe конкурентов. В результате анализа различных аспектов коммуникационной деятельности организации и проведенного исследования были составлены предложения для усовершенствования коммуникационного сопровождения компании.

This final qualification paper examines the communication promotion of a small business company using the example of the iJust Service Store service center. The paper examines the communication activity of the company. The object of the study is the PR activity of the company in the field of small business. The subject of the study is the communication support of a small business company (using the example of the iJust Service Store).. In the practical part, an analysis of the communication activities of the iJust Service Store company and its competitors was carried out. As a result of the analysis of various aspects of the organizations communication activities and the conducted research, proposals were made to improve the companys communication support.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics